Monday, June 20, 2016

Lama tak berblogging

Posted by Mai Ismail
Hati terdetik nak bukak balik blog yang dah lame aku tinggalkan. Last aku aktif masa dekat U tapi merepek banyak pasal love life mase dekat U dengan pakwe time tu (now, my husband :) ). Bila baca balik content yang aku publish sebelum ni rasa macam childish sangat. Memalukan. Hahahahaha. So aku decide nak kosongkan blog dan tulis benda yang berguna dan juga ceritakan pengalaman hidup aku yang aku rasa boleh dikongsikan dengan semua untuk pengajaran bersama.

Aku akan update satu persatu, starting dari life aku after bernikah dengan husband pada 27 Disember 2013 yakni lagi bape hari aku nak habis pratikal. Kalau korg rasa nak terus baca, silakan.

0 komen budak comel:

Post a Comment

 

Mai Ismail Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea